Politika kvalitete

Politika kvalitete sastavni je i bitan dio ukupne poslovne politike i strategije društva a određena je jasno postavljenim ciljevima kvalitete i prilagođena samoj organizaciji društva.

U određivanju i provođenju tih ciljeva kvalitete rukovodimo se dogovorenom strategijom društva, potrebom za stalnim poboljšanjem, zadovoljavanjem zahtjeva i očekivanja kupaca, stalnom izobrazbom i gospodarenjem vlastitim ljudskim resursima kao i osiguranjem svih izvora i sredstava za ostvarenje tih ciljeva.

Čvrsto vjerujemo da načinom rukovođenja i rada razvijamo odgovornost, točnost, pravovremenost, te pošten, kulturan i korektan pristup prema svim svojim poslovnim partnerima.

Poboljšavanjem vlastitog programa, upravljanje ukupnom kvalitetom, uz potpuni doprinos osobnim radom svakog pojedinca, osigurat ćemo učinkovito, profitabilno i produktivno poslovanje a time i poboljšanje uvjeta vlastitog života.

Suradnjom sa drugim izvođačima na istom projektu, pružamo mogućnost prijenosa znanja.

Neprekidnim poboljšanjima razvijamo način poslovanja.

S ponosom možemo istaknuti:

  • Kvaliteta je sastavni dio naših aktivnosti, procesa, te proizvoda i usluga.
  • Kvalitetu naših proizvoda i usluga ocjenjujemo temeljem zahtjeva i potreba korisnika i njegovim zadovoljstvom.
  • Kvaliteta je kultura ovog društva.